I.D.A

Man lever bara en gång, kanske två!

Shit Happends, så är det bara

Publicerad 2010-03-11 01:49:00 i Funderingar

När jag står framför spegeln och gör min dagliga "plastikoperation" så har jag en vana att ha ena foten på toan, som stöd. Även när jag ska tvätta mig innan läggdags. Gjorde även så alldeles nyss..Problemet var bara det att jag INTE hade stängt toalocket. Min fot for ner i det iskalla toavattnet. =/ Inte så nice. Toan var iaf spolad =) Tog mig en dusch, en sen dusch. Hoppas ingen vaknade.

Men man kan inte förutspå sånna händelser - SHIT HAPPENDS. 




Jag hatar andra trafikanter och jag har märkt att jag börjar bli som Långben när han kör bil, helt galen. Tex när folk vägrar blinka, eller blinkar fast de inte finns någon väg att svänga in på, när det aldrig blir grönt, när folk åker mot rött, när de vägrar stänga av helljuset, när de kör sakta, när de kör fort, när de kör om innan en kurva, o.s.v. Jag sitter och irriterar mig och pratar/skriker åt dom och undrar om de e dumma i hela skallen. Och när jag själv "råkar" köra mot rött eller kör förbi ett övergångsställ framför näsan på fotgängare eller blinkar till höger i flera km eller när jag "glömmer" att stänga av helljuset så säger jag för mig själv - Oj, jäkla cp lag, hoppsan, men förlåt då blinstyre, idiot. o.s.v.

Men när jag nästan krockar, då säger jag för mig själv - Det gick ju bra det där.





Man ska inte bry sig om små saker OCH man ska inte bry sig i så mycket uti vad andra gör.
Men ibland är det svårt...har jag märkt!

Krya på dej - som en go vän till mig brukar säga.




=P

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-24 17:31:09

du måste ju ha en av de få bloggar som verkligen roar en..!! helt underbart ida..!!

puss och kram / frida

Postat av: I.D.A

Publicerad 2010-03-26 16:03:03

Tack =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Jag är som jag är bara, går inte att göra så mycket åt det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela