I.D.A

Man lever bara en gång, kanske två!

Uppdatering

Publicerad 2010-11-13 19:47:11 i Allmänt

Hallå
Nu var det super längesen jag skrev någonting vettigt, men det betyder inte att jag tänker skriva något vettigt.

Jag ligger i en soffa och känner mig fet. Jag gjorde just något jag absolut inte skulle ha gjort. Jag ställde mig på en våg. Siffrorna var inte som de bruka och där fick jag förklaringen till att mina kläder inte sitter som de har gjort.

Men va fan kan man bli annat än fet om man har suttit i en glassbil en hel sommar och snart en hel höst!
Ska bli riktigt skönt att sluta me det.

Men jag tänker inte ligga här och vara bitter - ska ta tag i detta - I MORGON.
Nu blir det chips och läsk.

Morgondagen börjar med ridning. Sedan ved sågning och sen, ja sen....ska jag röra på fläsket. Och på måndag ska jag anmäla mig på Zumba - för det verkar ju vara himla poppis och verkar faktiskt vara ganska kul. Men det återstår att se. Men vad min kropp egentligen behöver det är att jobba som hästskötare...det kallar jag motion det.
 
Sist jag jobbade som groom gick jag ner 10 kilo på två månader men åt o drack ändå sånt man "inte ska"

jobb och motion i ett = perfekt

Hade jag inte varit barnvakt nu, så hade jag gått älven runt, men det är ju lätt att säga när jag ligger här och sväller ;)

Jag har funderat på att sluta snusa men det funderar jag nog vidare på ett tag till, ska vänta och se vad tandläkaren säger.

Tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Jag är som jag är bara, går inte att göra så mycket åt det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela