I.D.A

Man lever bara en gång, kanske två!

Längtar bort - långt bort

Publicerad 2010-07-24 14:03:20 i Allmänt

Ja, nu är man riktigt jävla less på detta. Ska man bo här och jobba här i resten av sitt liv?
Nä tänkte väl det. Denna sommar blir det iaf en vecka i södra sverige - inte av den bästa anledningen, men när man ändå får resan betald så kan man ju passa på att njuta lite oxå.

Eftersom man inte har någon semester i år precis som föregående år, så tänker jag kalla veckan i syd för tingsrättsemestersroadtrip och förhoppningsvis följer min vän/kusin och chef Erik med.

Mina snälla bonus föräldrar låter mig bo i deras bo. mycket snälla och gästvänliga människor - inte konstigt med tanke på att de kommer från Jämtland!

Jag och en go vän och arbetskollega har planer inför nästa sommar och dom känns nice - riktigt nice. =)

Fan vad gammal man känner sig när det enda man gör är att jobba...

JAHA OCH NU BLOGGAR JAG IGEN..

Krya På Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Jag är som jag är bara, går inte att göra så mycket åt det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela