I.D.A

Man lever bara en gång, kanske två!

Det finns en man..

Publicerad 2010-04-10 00:28:00 i Kärlek

Ja, det finns en man som betyder otroligt mycket för mig.

Denna man har "det"

Jaha tänker jag nu, va fan är "det"? (varför skulle jag krångla till det och skriva "det")

Efter lite spekulation och fundering kommer jag fram till att "det" kan vara skit mycket. Jag tycker denna man har "det". Denna man kan jag ta me fan prata om allt med, precis allt. Även om det ibland blir allvarliga, svåra och sorgliga samtalsämnen, blir det på nå jävla konstigt vis alltid humoristiskt och lättsamt. 

När vi umgås blir det alltid glatt, skojigt, barnsligt, ballt, spontant, livsfaliga upptåg och traditionellt. Det blir liksom aldrig tråkigt.

MEN, ibland blir det sömnigt.....Ja han somnar ibland, mitt i allt ståhej. Troligtvis p.g.a utmattning av allt jobb och slit. När han sover, sover han djupt - det är inte bara och bara att väcka honom. Det är som om han går i ide, eller till en annan värld där han klurar och fundrar och försvinner långt bort från denna ibland patetiska knöl jorden - kanske för att ladda batterierna. Tänk om man kunde sova så där djupt. En gång var jag faktiskt riktigt trött, men då fick jag minnsann inte sova, då skulle det pratas och partas minnsann =) he he. Shit happends. Men lika glad e jag ändå.  För jag känner denna man, och han känner mig. Och det är inte alltid man känner nån...riktigt bra alltså.

Jag är uppvuxen med denna man, jag är släkt med denna man och jag är stolt över denna man.

Jag tänker inte lyfta honom för högt, vi är ju alla egentligen bara simpla tvåbenta primater. (trotts allt)

Och jag e ta me fan stolt över mig själv oxå.

=)

Kommentarer

Postat av: Maggan

Publicerad 2010-04-10 11:16:15

Självklart har din revisor tid att kolla igenom din deklaration! Bara att slå en signal, så ska vi fixa lite återbäring åt dig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Jag är som jag är bara, går inte att göra så mycket åt det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela