I.D.A

Man lever bara en gång, kanske två!

Jag har en inbillning..

Publicerad 2010-04-14 23:37:00 i Kärlek

....om hur jag vill ha det, jag har en inbillning om vem jag vill ha, jag har en vision om ett perfekt liv, jag har synvillor, jag får plötsliga tankar, jag hoppas på förtröstan om en plats, jag drömmer om en man - en man som egentligen är obefintlig i mitt liv, men han finns där ute någonstans, långt bort, i ett annat land förmodligen, jag har sett honom, jag har rört vid honom, jag minns honom, jag vet att han lever. 

Jag trivs med honom i min skalle, han har humor, han är hundraprocent, han är total, han är en detaljhandel, där min hjärna slukat varje detalj. Han har dom vackraste ögonen som någonsin sett dagsljus.

Men jag lämnar honom i ro, men hoppas ändå på försoning. Han en bevingad skräcködla i sjunde himlen. Men det är ju bättre han är det än ingenting alls. Han är av kött och blod.

Han har aldrig varit och han kommer troligtvis aldrig att bli min.

Men det är härligt att drömma....och fantisera..och tro...och hoppas..

Vet inte vem jag ska tacka för att jag fick träffa honom - Får nog ta och tacka  - slumpen, det oförutsägbara





Detta är ett luftslott - en Orealistisk Framtidsdröm...



Det var allt från "åsnan" denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Jag är som jag är bara, går inte att göra så mycket åt det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela