I.D.A

Man lever bara en gång, kanske två!

De e så tråkigt, så tråkigt så att klockorna stannar

Publicerad 2010-01-21 22:04:32 i Allmänt

Men man får skylla sig själv att de vart som de vart.
Tänk att livet kan vara så enformigt.
Nä man borde ta sig i kragen och hitta på något!
Jag som alltid säger att man ska passa på att leva livet - men gör jag verkligen det själv, DET kan jag ju fundera på..

Från och med nu ska jag:

- Alltid göra det som faller mig in (så länge det inte är livsfarligt)
- Strunta i vad alla andra tycker (men inte så att det skadar någon)
- Börja träna på halvtid (man mår bättre av motion)
- Aldrig mer tro att jag inte klarar av att göra det ena eller andra
- Säga JA mer (Yes man filmen har satt sina spår)
- Ta upp kontakten med gamla polare oftare
- Försöka förverkliga mina drömmar (lycka till, men ändå)
-Säga Nej mer (Yes man filmen har satt sina spår)

Har man tråkigt får man fan ta och skylla sig själv..
Om man tänker efter så finns det så jäkla mycket skoj att göra, det gäller att vara impulsiv och orädd och uppfinningsrik, och lite barnslig kanske.

Jag vill ut och se världen (som det så fint heter)
Är totalavundsjuk på dom som gör det.

Tycker om denna lilla by - MEN GUD VAD DEN ÄR FÖRUTSÄGBAR

Hoppas väckarklockan ringer i morgon (det lär den väl göra, för det har den ju alltid gjort)

=P







Kommentarer

Postat av: Tin

Publicerad 2010-01-22 19:06:25

Men jag har ju massor av bra ideér som ska sätta fart på våra liv, men ni brudar är ju så upptagna jämt. Kramar :)

Postat av: I.D.A

Publicerad 2010-01-22 22:01:05

Det e bra Tin, ge inte upp..fortsätt att komma med idèer. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Jag är som jag är bara, går inte att göra så mycket åt det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela