I.D.A

Man lever bara en gång, kanske två!

BABYBOOM

Publicerad 2010-01-29 00:18:03 i Allmänt

Hade jag haft dugligt virke med bra gener hade jag oxå skaffat en unge. Men just nu är jag nöjd med att andra sköter det istället =)

När jag för första gången träffar på en alldeles ny människa önskar jag ibland att jag vore så där liten och go liggandes i en mysig pyjamas med knappar hela vägen, men samtidigt tänker jag att,  
 - Nä nog e de skönt att ha barndom och ungdomen klar!

Jag hoppas i allan fall att alla dessa nya varelser kommer att få ett härligt liv, och det är jag helt bombsäker på att de kommer att få med tanke på deras super proffsiga föräldrar. RESPEKT!!






ELSA

Lädes yngsta invånare =)









Familjen Olsson

Jag och Kåa åkte till Särna för en gångs skull. Helt underbart trevligt var det.









Jag fick låna Julia och hon somnade faktiskt i mina armar =)










DORIS¨

Gillade min dragkjedja på tröjan







Och jag gillar Doris =)











VÄRLDENS SÖTASTE JEMTHANS






De e väl för gött med nya liv!!!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-01-29 09:07:12

Åh vilka fina bebisar Ida, alla tre! :) Tänk att två av prinsessorna bor på bygatan i Långlet. Träffade Doris på promenad igår och hon är så söt att man vill äta upp henne!

Trevlig helg! :) Kram.

Postat av: I.D.A

Publicerad 2010-01-29 09:28:40

Ja nog e dom för goa. Ja Doris är en riktig mumsbit...=) Ha en trevlig helg ni oxå. KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Jag är som jag är bara, går inte att göra så mycket åt det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela