I.D.A

Man lever bara en gång, kanske två!

OS, Kyla, besiktning och vasalopp

Publicerad 2010-02-25 10:43:05 i Allmänt

Varje gång sverige tar en medalj blir jag rörd så tårarna rinner, det brukar brista just när de gått i mål och "experterna som pratar" vrålar för full hals. Tänk hur en enda person kan beröra ett helt land. Tro hur det känns egentligen. Själv blir jag väl ingen stjärna jag. Inte inom idrotten ialla fall. =)  Under OS har kanalbytet mellan ettan och tvåan varit min enda motionsform.

Kylan har bestämt att det inte blivit några raska promenader innan jobbet, men nu ska jag trotsa. I morgon ska det börjas på riktigt (igen). På med skoterkostymen och skogshuggarskorna och ut, ut i friska luften.


Besiktningen gick....sådär...
Fick en "bra att veta" kommentar. (stötdämparläcka)
Besiktnings mannen sa att det var säkert kylan som ställt till det.


Det verkar som om vasaloppet skall gå av stapeln igen.
Man får väl se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Jag är som jag är bara, går inte att göra så mycket åt det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela