I.D.A

Man lever bara en gång, kanske två!

Hittade en gammal uppsats från gymnasiet, otroligt seriöst. NOT

Publicerad 2010-02-25 19:15:32 i Allmänt

I dag när jag var i ladan hos Mor och rotade lite i alla mina ägodelar som fått bo plats däruppe, hittade jag en gammal uppsats från naturkunskapen.
Jag tänkte dela med mig av några rader ifrån den.......


-----------------------------------------------------------


NÅGRA BEVIS SOM STÖDER UTVECKLINGSLÄRAN

De har hittat gammal skit från tidigare utedass, vilket de analyserat och konfiskerat för vidare undersökning och utveckling av teorin om att människor inte badade förr i tiden, MEN att vildsvinen gjorde det.

En annan mycket stark faktor som man vill stärka är att bävrarna faktiskt är ett djur och inget annat. De försöker frenetiskt hitta bevis på att deras urinrör utvecklats under senare år för "utsläpp" under simturer och dylikt. Ett annat djur som haft en liknande utvecklingsplan är den bengaliska ringduvan för den kan släppa urin genom de små talgkörtlarna i öronen under flygtur för att slippa mellanlanda för toalett besök. Detta innebär för fågeln att han kan transportera sig upp emot den dubbla sträckan i jämförelse med jämställda fåglar.


----------------------------------------

MÄNNISKANS UPPKOMST

Människan kom i ett jätte ägg för 2000 år sedan. De kläcktes och la flera nya små baby ägg. De bildade tre sorter, vuxna, barn och tonåringar. De vuxna jobbar de små leker och tonåringarna...ehh, ja....

De fortsatte leva sina liv men insåg snart att de måste fiska grodyngel för att överleva. Då växte de sig stora och utvecklade en speciell egenskap, de kunde röra på öronen samtidigt som de kliade sig under foten, detta var en egenskap som livet på jorden aldrig tidigare skådat och DÄRFÖR dog dinosaurierna ut eftersom de inte längre var lika tuffa och finurliga (att slicka i sitt eget öra tillhörde ju stenåldern...)

Nu är vi framme till idag och ända skillnaden är att vi inte längre kan göra två saker samtidigt, utom den berömda vanan att borsta tänderna samtidigt som vi sitter på dass och gör våra behov.
Vi har med andra ord på ca 2000 år då Jesus och polarna kom i ett jätte ägg, fram till idag lyckats bakutveckla våran förmåga och underutveckla
 den i förmån till data teorierna. Sedan finns det även människor som påstår sig ha forskat fram att vi utvecklats från nån sorts apa som kom till för ca 300 000 år sedan och sedan lärt oss använda hjärnan eller nått.(?) Men det stämmer ju inte.

---------------------------------

JA det är allt liiiite konstigt att man fick VG i Naturkunskap A
Men jag minns att jag och "cykel viktor" hade riktigt skoj när vi skrev ner detta.
=)

Jag har aldrig varit någon pluggis jag inte.

HA DE / I.D.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Jag är som jag är bara, går inte att göra så mycket åt det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela