I.D.A

Man lever bara en gång, kanske två!

Djuriskt

Publicerad 2010-02-01 22:43:58 i Kärlek

Jag vet inte varför men jag trivs bäst om jag får vara kring djur.
Kan ju bero på att dom ger ofantligt mycket kärlek, dom kritiserar inte, dom ställer inga dumma frågor, dom ger trygghet, sprider glädje, ibland sprider dom dålig lukt, men jag skiter fullständigt i om det luktar lite skit ibland.

Hunden sägs vara människans bästa vän, och det är så sant, så sant.
Hunden Harri är ett sådant ex, han är en mycket bra psykolog, billig sådan. Han kräver endast nån mumsbit och en å annan brottningsmatch. 


=)




HARRI











MAX (som jag brukar vänsterprassla med ibland =O

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Jag är som jag är bara, går inte att göra så mycket åt det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela