I.D.A

Man lever bara en gång, kanske två!

Att vara borta i skallen

Publicerad 2010-02-16 17:22:01 i Funderingar

Att Dag drömma..

Ibland blir man nästan rädd. Idag hade jag mycket i skallen.
När jag har så där mycket i skallen blir jag helt borta i en annan värld, i en fantasi värld. Ska nog sluta dagdrömma så mycket, speciellt när jag är ute bland folk.

Ska endast dag drömma innan jag somnar i fortsättningen.

Idag hände det även något otippat -
Blev stångad i magen av ett rådjur på vägen in till trapphuset idag, helt sant faktiskt. Grannen bar på en massa saker så jag höll upp dörren åt honom..Han bar bla på ett stycke uppstoppat rådjurhuvud.

tänk hur det kan vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Jag är som jag är bara, går inte att göra så mycket åt det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela