I.D.A

Man lever bara en gång, kanske två!

SYSKON

Publicerad 2009-11-20 02:47:19 i Kärlek

En syster är egentligen en kopia av en själv, vi kommer ju från samma ställe, stöpta i samma form, tänker likadant om diverse saker. Fast man blev lite olika ändå. Och de e ju tur.

Att umgås med en bror eller syster eller allihop på en och samma gång, är för mig livskvalite.

Varje gång jag umgås med dom, tänker jag att det här måste vi göra oftare. =)

Familjen är ju det viktigaste man har..


Man ska vara rädd om den

Idag var det L tur i morron ska E få stå ut med mig <3

Ellinor, Linnèa. Lisa och John jag älskar er allihopa!

Man säger det för sällan bara, mycket lättare att skriva det, TYDLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Jag är som jag är bara, går inte att göra så mycket åt det!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela